Grupa: | OBWIESZCZENIA |
Nazwa pozycji: | Obwieszczenie z dnia 09.04.2025 r. |
Data publikacji: | 2025-04-10 |
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wszczęciu postępowania administracyjnego
zawiadamiam strony postępowania,
że na wniosek osoby fizycznej z dnia 07.02.2025 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pod nazwą: Budowa dwóch budynków mieszkalnych na terenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2639 obr. 0001 Pruchnik.
Informuję, że stosownie do art. 10 § 1 K.p.a. strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88 pok. nr 6.
Zgodnie z art. 53 ust. Ic ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. Ib, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informuję, że stosownie do art. 10 § 1 K.p.a. strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88 pok. nr 6.
Zgodnie z art. 53 ust. Ic ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. Ib, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Szczegóły w załączniku: